STM32CubeMX PlatformIO та VSCode

Імпорт проекту створеного за допомогою STM32CubeMX у VSCode та середовище розробки PlatformIO

В даній статті буде розглянутий приклад імпорту проекту створеного за допомогою STM32CubeMX в VSCode та середовище розробки PlatformIO

Спосіб 1

Перший спосіб за допомогою середовища PlatformIO у VSCode створюємо проект.

Встановлення PlatformIO та створення першого проекту.

Задаємо назву проекту, у випадному списку ‘Board’ вибираємо мікроконтролер, у нашому випадку STM32F103C8, оскільки ми будемо використовувати плату розробки Blue Pill. Framework обираємо STM32Cube, при потребі задаємо місце розташування проекту.

Після створення ми отримуємо наступну структуру

Видаляємо теки ‘include’, ‘src’, ‘lib’ та ‘test’. Та додаємо у початок файлу platformio.ini наступні рядки

[platformio]
src_dir = ./Core/
include_dir = Core/Inc/ 

Проект буде мати наступний вигляд

Після цього створюємо новий проект у STMCubeMX, розташування задаємо теж що у PlatformIO проекті та назву обов’язково таку ж. Вносимо потрібні зміни в STM32CubeMX та генеруємо код.

STM32CubeMX перший старт

Після цього у VSCode структура тек буде мати наступний вигляд.

Надалі проект можна редагувати як STM32CubeMX, так і з VSCode.

Також PlatformIO дозволяє компілювати та завантажувати мікропрограму в плату розробки.

HAL STM32 blink у PlatformIO

Спосіб 2

Другий спосіб, якщо проект STM32CubeMX вже створений потрібно в корені проекту створити файл ‘platformi.ini’ з наступним вмістом.

[platformio]
src_dir = ./Core/
include_dir = Core/Inc/ 

[env:genericSTM32F103C8]     // потрібно змінити на свій
platform = ststm32
board = genericSTM32F103C8   // потрібно змінити на свій
framework = stm32cube

У 5 та 7 рядку потрібно обрати свій мікроконтролер, список підтримуваних PlatformIO плат та процесорів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *